Keetteam

Keet in de Kerk is een muziek-educatie-programma voor groep 5 en 6 van het basisonderwijs. Keet in de Kerk wordt bedacht en georganiseerd door het “Keetteam” en zij worden ondersteunt vanuit de Zeeuwse Muziekschool.

Ik stel je aan ze voor:

Presentator en gastvrouw van Keet in de Kerk is Martine van de Kar. Martine kan heel mooi zingen, dirigeert een kinderkoor en is heel muzikaal. En als Keet in de Kerk is… dan is het feest!

Mar van der Veer is muzikant, dirigent, speelt piano en is muziekbedenker. Bij Keet leer je dus dat Mar een componist is.
Mar bedacht en maakte ook ons Keetlied! Hij verzint ook vaak de onderwerpen van de Keet-shows. En dat doet hij best goed, vind je niet?

Anton Kempe is muziekdocent bij de Zeeuwse Muziekschool en speelt heel mooi trompet! Hij regelt de administratie en de geldzaken voor Keet. Ook maakt Anton foto’s van de Keetvoorstellingen en die plaatst hij hier op de website. Kunnen we nog eens gezellig nagenieten.

Anne van Hekke informeert de scholen over Keet en maakt een planning waarin staat welke school wanneer mag komen. En natuurlijk keet zij iedere voorstelling mee!

De oudste keeter van ons allemaal is Hans Erbrink. Daarom noemen we hem onze nestor. Hij was vroeger conrector op de middelbare school en helpt al meer dan tien jaar leuke voorstellingen te maken.

Jan Oosterloo is onze productieleider. Hij maakt afspraken met iedereen, maakt productie-draaiboeken van de voorstellingen, organiseert de geluid- beeld- en lichttechniek, hij zorgt dat er een mooi decor is.... Eigenlijk regelt hij gewoon alles, de hele voorstelling, zodat wij een prachtige Keet in de Kerk meemaken.